Google Analytics

Přehled V reálném čase umožňuje sledovat aktivity uživatelů tak, jak právě na webu probíhají.

Data jsou průběžně aktualizována a každé zobrazení stránky je do přehledu zaneseno během několika sekund poté, co k němu na webu dojde. V přehledu je uvedeno, viz obrázek 1:

  • počet návštěvníků, kteří se právě nacházejí na webu,
  • jejich geografická lokalita,
  • klíčová slova a webové stránky, na kterých byla zmíněna,
  • jaké stránky prohlížejí,
  • konverze, které jsou právě na webu uskutečňovány.
Obrázek 1 – Přehled V reálném čase

Publikum ve službě Analytics jsou uživatelé, které dáte dohromady je jedné skupiny na základě libovolné kombinace atributů, aby to mělo pro vaši firmu smysl, viz obrázek 2.

Publikum mohou být jednoduše aktuální zákazníci (uživatele, kteří mají > 0 zobrazení produktů, a uživatele, kteří mají > 0 nákupů).

Popřípadě se může hodit podrobnější definice identifikující zákazníky, kteří si prohlíželi stránku s podrobnostmi produktu a a pak se do tří návštěv nebo sedmi dní vrátili a produkt si koupili.

Můžeme vytvořit široké definice – například všichni uživatelé, kteří někdy koupili nějaký produkt, nebo všichni uživatelé, kteří nakoupili během posledních 12 měsíců, ale ne v posledních dvou měsících.

Obrázek 2 – Přehled Publika

Pomocí přehledů Akvizice můžeme zjistit, kolik uživatelů navštívilo web. Nalezneme v nich i další informace o návštěvnosti – zda uživatelé přicházejí na web přímo nebo prostřednictvím vyhledávače a jak efektivně určité marketingové kampaně získávají uživatele, viz obrázek 3.

Obrázek 3 – Přehled Akvizice

V přehledech Chování se dozvíme, jaké interakce uživatelé na webu či ve aplikaci provádějí. Tyto přehledy pomohou zjistit počet obrazovek zobrazených během jedné návštěvy, dobu trvání typické návštěvy a další metriky, viz obrázek 4.

Obrázek 4 – Přehled Chování